2023-2024 оқу жылында жүргізілген психологиялық қызметінің диагностикаларының талдауы.
- 1. 1- сынып оқушыларының психологиялық климатын, тұлғааралық қатынастар құрылымдардың жағдайын анықтау мақсатында Д.Лампен мен Л.П. Понамаренко «Ағаш» тесті, жүргізілді. Зерттеуге 123 оқушы қатысты. Зерттеу нәтижесі бойынша 1 сынып оқушыларының психологиялық климатын, тұлғааралық қатынастар құрылымдардың жағдайын анықталды. Бірінші әдістемемен салыстырғанда оқушылардың бейімделулері қалыптасқан. Оқушылар арасынан 11 оқушыда мазасыздық байқалды.
Жүргізілген әдістеме негізінде тестілеуге қатысқан 123 оқушының мектепке бейімделу деңгейі анықталынды, нәтижесінде оқушылардың 91,0%-ы (112оқушы) жоғары, бейімделу деңгейін, 8,9%-ы (11 оқушы) төмен бейімделу деңгейін көрсеткен.
- 2. Мектептегі беймазалылықтың нысанын және орта буынға бейімделу деңгейін анықтау мақсатында 5, 6, 7-сынып оқушылары арасында АСППМ HR+ жүйесі арқылы «Филлипс» диагностика тесті қазан айында жүргізілді, оған 306 оқушы қатысты.
Қорытынды. мектептегі беймазалылықтың нысанын және орта буынға бейімделу деңгейін анықтау мақсатындағы «Филлипс» диагностика тесті жүргізілді, тест нәтижесі бойынша оқушылардың 74,1% (227) оқушы қалыпты, 25,8% (79) оқушы жоғары көрсеткіш, яғни мектепте мазасыздық көрсеткіші анықталды.
- 7-9 сынып оқушыларының «Алаңдатушылық шкаласы» Кондаш әдсі бойынша
- 10-11 сынып оқушыларының «Психикалық күйлерді өзін-өзі бағалау» тесті (Айзенк бойынша)